ProCredit Bank

ProCredit Bank

0800 000 10 Contact Centru

+373 22 27 07 07 pentru apeluri internaționale

 

 

Noul concept în deservirea clienților din partea ProCredit Bank

La 26 noiembrie, la una din filialele ProCredit Bank a avut loc inaugurarea conceptului zonei de autodeservire și prezentarea noului cincept de deservire a clienților.

La inaugurare au participat clienții și partenerii Băncii, reprezentanții mass-media.

Noul concept cuprinde o gamă completă de servicii, care va satisface la maxim nevoile clienților Băncii. Aceasta este nu doar o nouă abordare in deservire,

este o inovație pentru sectorul bancar al Republicii Moldova.


Alois Knobloch, Președintele Consiliului de Supraveghere a remarcat că astăzi este o zi semnificativă pentru grupul ProCredit Bank. "Prin intermediul evenimentului de astăzi în Republica Moldova, grupul ProCredit a implementat un nou concept în deservirea clienților în toate țările în care este operează. Introducerea zonelor de autodeservire 24/7 - o etapă logică a implimentării viziunii noastre bancare. Prin utilizarea tehnologiei moderne am implementat astfel de servicii, care vor fi ușor de utilizat și care vor economisi timpul clienților noștri. Acest lucru este deosebit de valoros pentru clienții noștri de afaceri.''


"Întreprinzătorii moderni gestionează afacerile într-un mod foarte dinamic. Cu toate că numărul provocărilor este foarte mare, majoritatea lor se reduc la rutina banală. Mai mult decât atât, pentru a le depăși, de obicei, este nevoie de timp. Astfel, pentru lucrurile cu adevărat importante, rămâne foarte puțin timp și este nevoie de a rezerva o oră sau două pentru a lua decizii cu adevărat importante. ProCredit Bank a decis să schimbe stereotipurile despre serviciile bancare și propune clienților săi să se concentreze la lucruri importante și să uite despre lucrurile de rutină. Clientii nu mai au nevoie să ajusteze programul sau de lucru cu programul băncii, și să piardă timp la cozi."- a menționat Ecaterina Coroli, Șef al Departamentului Business.

Astfel, clienții băncii, în timpul zilei de lucru, pot face o programare cu un consultant bancar pentru a discuta planuri strategice, care necesită sprijin bancar - fie că este vorba de finanțare, de necesitatea serviciilor noi sau cerințe speciale de deservire. Angajații băncii se perfecționează continuu prin intermediul training-urilor speciale și seminarelor, pentru a fi la nivel, și pentru a oferi consiliere profesională de înaltă calitate reprezentanților diferitor sectoare de business.

Natalia Osadcii, Vicepreședintele Comitetului Executiv, a descris noul concept de deservire a clienților prin următoarele cuvinte: "Este începutul implementării standardelor noi in deservirea bancare. Toate operațiunile de rutină – le putem dedica aparatelor, ceea ce va economisi semnificativ timpul clientului. Acum, Banca se conformează clientului, dar nu clientul programului de lucru al Băncii."

După partea oficială a evenimentului, dl Alois Knobloch și clientul de onoare al Băncii, dl Vladimir Cosariov au taiat panglica roșie a zonei de autodeservire.

Ecaterina Coroli, Șef al Departamentului Business, a demonstrat în practică cât de ușoră și simplă este de utilizarea fiecarui aparat și ce avantaje oferă clienților. Acum, în zona de autodeservire, fiecare client va fi în măsură în câteva minute să suplinească sau să retragă numerar, ori să depună încasările zilnice. Intrarea în zonă este posibilă în orice moment, utilizând cardul bancar.

Invitații își împărtășeau cu plăcere experiențele pozitive.
Vladimir Cosariov, Directorul companiei "Aprotehpro": "Activăm împreună cu Banca din prima zi. Noi lucrăm și cu alte bănci, dar această Bancă ne surprinde în permanență cu inovațiile sale. Nu cunosc nici o persoană căreia i-ar plăcea să stea la coadă. Dar aici - 15 minute și pleci... Cel mai important lucru - este faptul că Banca are mereu grijă de clienții săi."

Toderici Sergiu, Directorul companiei "JCS Plastics-Mol":
"În zilele noastre, cel mai important lucru - este utilizarea eficientă a timpului. ProCredit Bank a prezentat conceptul care are anume acest scop. Serviciul 24/7 - este un produs așteptat și viabil, care este foarte des întâlnit în Europa. Acum acest serviciu este prezentat în premieră și în Moldova, de către ProCredit Bank. "

Prin implementarea noului concept de deservire, Banca a mai făcut un pas în dezvoltarea sa și în consolidarea poziției sale pe piața Republici Moldova.

Evgenia Gashikulina, Vice-președintele Comitetului Executiv a descris Banca ca un partener de încredere: "Noi suntem o Bancă cu acționari internaționali, noi suntem o Bancă orientată spre dezvoltare, noi suntem o Bancă care are o strategie de afaceri clară. ProCredit – cu certitudine este o bancă în care merită să ai încredere, în care merită să lucrezi, cu care merită să faci afaceri."

Datorită noii abordări în deservirea clienților, noi luăm rutina de partea noastră, și Dvs. concentrați-vă la ceea ce este cel mai important!