ProCredit Bank

ProCredit Bank

0800 000 10 Contact Centru

+373 22 27 07 07 pentru apeluri internaționale

 

 

În sectorul Botanica din municipiul Chișinău s-a deschis o nouă filială ProCredit Bank

Noua filială ProCredit Bank, situată în sectorul Botanica al capitalei, și-a deschis ușile pentru locuitorii și oaspeții orașului Chișinău la data de 14 mai. La deschiderea oficială a filialei au participat oficiali, partenerii și clienții băncii.

 

   

   

 

„În atenția băncii noastre se află întotdeauna clienții din sectorul întreprinderi mici și mijlocii. Anume necesităților și cerințelor lor încearcă să corespundă banca. Din aceste motive, investim în mijloace fixe și tehnologii. Dar în primul rând investim în angajații noștri. – a declarat Adjunctul Președintelui Comitetului de Conducere al băncii, Evgenia Gashikulina. – Anume acesta este motivul pentru care puteți fi încrezuți, că la ProCredit Bank vă deservesc profesioniști adevărați și maeștri în domeniu”.

 

   

 

Conform spuselor dnei Gashikulina, această abordare va permite decentralizarea semnificativă a procesului decizional – fapt care va duce la îmbunătățirea eficienței și flexibilității, de care se vor putea bucura clienții ProCredit Bank.

Filiala întruchipează conceptul de imagine al băncii: echipamentul modern pentru optimizarea maximă a procesului de deservire a clienților împreună cu un design stilat și practic ceea ce reprezintă un exemplu al unei filiale bancare moderne.

 

   

 

„Deschiderea filialei în inima sectorului Botanica are o importanță majoră și sunt convins că locuitorii acestui sector vor putea beneficia aici de cele mai profesioniste servicii – acest fapt îl confirmă politica băncii, influența și experiența sa. Banca este situată pe traseul „aeroport-centrul Chișinăului” și astfel va deveni pentru toți oaspeții capitalei o oglindă a sistemului bancar local”, - afirmă pretorul sectorului Botanica, Vladimir Gurițenco.

 

   

   

Filiala deservește atât persoanele juridice, cât și persoanele fizice. Întreaga încăpere a fost divizată în trei zone funcționale: etajul tehnic, etajul pentru deservirea clienților și etajul unde lucrează consultanții. La intrarea în filială, banca a amenajat o zonă de auto-deservire, care funcționează 24/24 ore și unde clientul poate efectua o tranzacție sau își poate completa contul, atunci când îi este comod.

 

   

 

Deși ne aflăm în Chișinău, zona noastră de deservire se întinde până la Orhei și Ștefan Vodă. O mare parte a clienților noștri este formată din întreprinzători, care doresc să dezvolte economia țării noastre. De aceea, obiectivele noastre pentru viitorul apropiat sunt: suportul, asistența și finanțarea clienților din sectorul real al economiei, stabilirea relațiilor de parteneriat pe termen lung cu aceștia, susținerea și îmbunătățirea nivelului de deservire a clienților, îmbunătățirea eficienței proceselor operaționale, majorarea numărului clienților. Ne propunem să realizăm aceste obiective, pentru ca clienții noștri să fie și mai mult satisfăcuți de ProCredit Bank”, - a menționat managerul filialei Nr. 2, Borislav Bodnariuc.

El a adăugat, că filiala are deja cu ce se mândri. La moment aici sunt deserviți 1800 clienți, iar suma totală a portofoliului de credite constituie 480 milioane lei. Portofoliul consolidat al depozitelor persoanelor fizice și juridice constituie circa 190 milioane lei. Circa 30% din clienții filialei activează în sectorul serviciilor, 16% sunt agricultori, 11% provin din sectorul de producere și 40% reprezintă persoane, care activează în sectorul comercial.

 

   

 

„După mărimea portofoliului de credite, ProCredit Bank se află astăzi pe locul cinci. Noi considerăm că ne aflăm la mijlocul de aur. Suntem o bancă, care se poziționează ca o bancă pentru business. Acest lucru ne deosebește de celelalte bănci din Moldova. Nu stăm pe loc, ne aflăm într-o dezvoltare continuă, ducem o discuție activă cu reprezentanții sectorului business – de la ei primim propuneri, iar noi încercăm să le expunem în practică”, - a concluzionat Evgenia Gashikulina.